Abban az esetben, ha olyan SZÜLŐI NYILATKOZATOT töltött fel,
• amelyben nem a helyes bankszámlaszám, bankszámla-tulajdonos szerepel,
• amelyet nem látott el elektronikus hitelesítéssel,
• esetleg nem a megfelelő dokumentumot töltötte fel, vagy nem a megfelelő helyre töltötte fel a dokumentumot,
• vagy a pályázat nyelvén szeretne változtatni:

javítani úgy lehet, hogy pályázatát visszavonja a PÁLYÁZAT menüponton belül a “Részvétel csoportos vagy partneriskolai pályázaton” szövegdobozban található szöveg második mondatának végén található “egyéni pályázatát itt vonhatja vissza” linkre kattintva.

Ezt követően lépjen ki a pályázati rendszerben felhasználói fiókjából, majd ismét belépve indítsa újra a pályázatát (“Pályázat” menüpontra kattintva, a banki adatok és a pályázat nyelvének megadása után a “Jelentkezem” gombra kattintva indítsa újra az egyéni pályázati folyamatot). A rendszer által generált új nyilatkozatot elektronikusan írják alá, majd töltse fel a pályázati felületen saját fiókjának dokumentumtárába.

A feltöltött NYILATKOZATOKAT a Tempus Közalapítvány ellenőrzi: majd akkor lehet továbblépni a pályázás folyamatában, ha a nyilatkozatok megfelelőek. (Amennyiben ellenőrzéskor formai hibát észlelünk, ezt jelezzük a pályázónak, aki javított NYILATKOZATOT tölthet fel.)