Amennyiben egyéni nyelviskolai pályázat esetén a rendszer azt jelzi vissza, hogy a „Dokumentumellenőrzés sikertelen.”, a következő hibaüzeneteket írhatja ki:

  1. Nem AVDH szolgáltatás által aláírt dokumentum.” A feltöltött nyilatkozat nincs elektronikusan hitelesítve.
  2. Feltöltött dokumentum tartalma módosítva lett.” A rendszer ellenőrzi, hogy az elektronikusan aláírt nyilatkozat szövege pontosan megegyezik azzal, amelyet a pályázó letöltött a felületről, és ezen a pontot észlel eltérést. Ez adódhat pl. abból is, ha a dokumentumot kinyomtatták, aláírták és beszkennelve töltötték vissza. Kérjük, hogy a Dokumentumtárból letöltött Nyilatkozatot kizárólag elektronikusan hitelesítsék, és úgy töltsék vissza.
  3. Aláíró személy eltér az elvárt személytől.” Ez kétféle hibát takarhat: vagy nem a megfelelő helyre töltötték fel a nyilatkozatokat (pl. gondviselő 1 és a tanuló fel lett cserélve),
  4. vagy adategyeztetéskor nem a tanulónak, vagy valamelyik szülőnél, gondviselőnél a megfelelő adatokat adták meg. (ezért nagyon fontos a személyi igazolvány és a lakcímkártya kézben tartásával kitölteni a „Tanuló adatai” menüpont alatt megadandó adatokat.)

Hogyan javítható a hibásan feltöltött nyilatkozat?
Amennyiben az 1., 2. vagy a 3. pontban jelzettekkel van a gond, a feltöltött hibás nyilatkozatokon javítani úgy lehet, hogy pályázatát visszavonja a PÁLYÁZAT menüponton belül a “Részvétel csoportos vagy partneriskolai pályázaton” szövegdobozban található szöveg második mondatának végén található “egyéni pályázatát itt vonhatja vissza” linkre kattintva.

Ezt követően lépjen ki a pályázati rendszerben felhasználói fiókjából, majd ismét belépjen be.

(Amennyiben a 4. ponttal van gond, a fenti lépéseket követően szükség van még arra is, hogy a „Tanuló adatai” menüpont alatt megadott adatokat javítsa a pályázó. Ehhez a „Tanuló adatai” menüpontra kattintva, a lap alján található „Újranyitás” gombra kell kattintani. Az adatok javítása után véglegesíteni kell az adatlapot.)

Indítsa újra egyéni pályázatát (“Pályázat” menüpontra kattintva, a banki adatok és a pályázat nyelvének megadása után a “Jelentkezem” gombra kattintva indítsa újra az egyéni pályázati folyamatot). A rendszer által generált új nyilatkozatot elektronikusan írják alá, majd töltse fel a pályázati felületen saját fiókjának dokumentumtárába.

Figyelem! A pályázat törlésekor minden nyilatkozat törlődik a rendszerből.

A nyilatkozatokkal kapcsolatos teendőkről itt olvashat részletesen.

A feltöltött nyilatkozatokat a Tempus Közalapítvány automatikusan ellenőrzi: majd akkor lehet továbblépni a pályázás folyamatában, ha a nyilatkozatok megfelelőek. (Amennyiben ellenőrzéskor formai hibát észlelünk, ezt jelezzük a pályázónak, aki javított nyilatkozatot tölthet fel.)

Az ellenőrzés most már csak néhány órát, a pályázati rendszer leterheltsége esetén esetleg egy napot vesz igénybe! Az ellenőrzés eredményéről a felhasználó e-mail üzenetben értesül.